loading...
هر انچه برای بازی کردن به ان نیاز دارید
admin بازدید : 390 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (2)

5 اندینگ برتر در Tekken Tag 2 + توضیح نحوه باز کردن!!

یکی از مهم ترین موضوعات برای گیمرها در این بازی، باز کردن Ending شخصیت هاست! من به شخصه خودم Ending تمام کاراکترهای ممکنه رو باز کردم! البته کار ساده ای نبود! چون سر همین موضوع مسابقات زیادی رو با هوش مصنوعی انجام دادم. فکر کنم بیشتر از 250 تا مسابقه باشه!! البته کاراکترها رو عوض می کردم تا به هر حال تنوعی باشه! ضمنا کاراکتر Tiger در این بازی اندینگ نداره!
با توجه به این که خیلی ها توی باز کردن Ending ها دچار مشکل شدند، این تاپیک رو برای راهنمایی گذاشتم و همراه اون اندینگ های برتر رو قرار دادم تا اگه حال و حوصله باز کردن اندینگ ها رو ندارید صاف برید اندینگ های باحال رو دانلود کنید و حالش رو ببرید! البته انتخاب اندینگ های برتر توسط خودم صورت گرفته و با توجه به عقیده خودم 5 تا اندینگ برتر رو قرار دادم! اول از همه بریم سراغ توضیح نحوه باز کردن اندینگ ها در این بازی.


باز کردن Ending ها به دو روش امکان پذیره:
روش اول: از طریق بخش Arcade شما با کاراکتر مورد نظرتون مرحله غول بازی یعنی Unknown رو طی کنید. اگه تگ تیمی بازی کنید، کاراکتر اول اندینگش باز می شه. خوبی این روش اینه که دقیقا Ending کاراکتری که مد نظر شما هست، باز می شه!
روش دوم: از طریق بخش ghost battle شما هر چی بیشتر برید جلو مسابقات سخت تری واستون باز می شه. همیشه حق انتخاب با یکی از سه مسابقه پیشنهادی رو دارید. یه سری از مسابقات رنگ باکسشون که هنگام انتخاب برای شما ظاهر می شه، طلایی هست. در حالی که مسابقات معمولی رنگ پس زمینه سیاه دارند. اگه مسابقات طلایی رو انتخاب کنید (که معمولا خیلی لول کاراکترهاشون بالاست و خیلی قوی بازی می کنند)، در صورتی که موفق به برد بشید، اندینگ اون کاراکتر واستون باز می شه و در حالت رقابت با تیم، کاراکتر اول تگ تیم حریف واستون باز می شه و یه سری customize از جمله عکس های بخش Panel اون کاراکتر واستون unlock می شه. البته این سری مسابقات کاملا شانسی هست و ممکنه شما مجبور بشید دو سه بار تیم های مشابه رو شکست بدید. نکته ای که توی این روش وجود داره اینه که تیم های طلایی ثابت هستند و جای کاراکترها در تیم ها عوض می شه. مثلا شما ممکنه برای بار اول تگ تیم Kuma و Armor King رو ببرید و اندینگ Kuma به خاطر اول بودنش باز بشه. ولی دفعه دوم جای این دو تا عوض بشه و شما با مسابقه دوباره با این تیم، می تونید اندینگ Armor King رو هم باز کنید.



من با استفاده از روش اول اندینگ 13 کاراکتر و با استفاده از روش دوم اندینگ بقیه کاراکترهای باقی مونده رو باز کردم! خوبی روش دوم اینه که با یه تیم خاص که قوی هستید، به راحتی می تونید اندینگ کاراکترهای مختلف رو باز کنید! خودتون تجربه کنید دقیقا روال کار دستتون می یاد!
در این بازی اندینگ های مختلف با سبک های مختلفی دیده می شه که بعضا زیاد جالب نبودند! مثلا اندینگ Forest و Marshal به نظر خودم خیلی جالب از کار در نیومده بود! Jin و Kazuya هم اندینگ بسیار کوتاهی داشتند که رفتارشون تقریبا قابل پیش بینی بود! من با توجه به این که اندینگ همه کاراکترها رو باز کردم، تصمیم گرفتم 5 تا از برترین اندینگ ها رو واستون این جا قرار بدم. البته این به این معنا نیست که بقیه اندینگ ها بد باشند. خودم به شخصه مثلا دوست داشتم Ending کاراکتر Nina رو هم بذارم. ولی به نظرم اندینگ های جالب تری هم موجود بود و سر همین موضوع تصمیم گرفتم به دور از فن بازی، اندینگ های برتر رو بذارم!



خواستم خودم از صفحه تلویزیون فیلم بگیرم این جا بذارم. ولی ترسیدم کیفیتش بیاد پایین. به خاطر همین اندینگ های مد نظرم رو از یوتیوب دانلود و این جا واستون آپلود کردم. چون اون جا با کیفیت HD و کارت کپچر از کنسول فیلم می گیرن و افت کیفیت نداره. حجماشون هم چون فرمت flv دانلود کردم پایینه. امیدوارم از مشاهده این Ending ها لذت ببرید. توضیحات مختصر هر کدوم در زیرش درج شده تا یه دید کلی نسبت به موضوع Ending داشته باشید. عکس هاش رو هم خودم از داخل ویدئوها گرفتم. امیدوارم لذت ببرید:


1. Lars Ending:
در این اندینگ بسیار جالب که به نظر خودم باحال ترین Ending هم هست، شما برای اولین بار شاهد گردهمایی صمیمی خانواده های Kazama و Mishima خواهید بود! فکر نکنم هیچ موقع دیگه چنین اندینگی رو توی نسخه های آتی تیکن شاهد باشیم!



دانلود اندینگ Lars با حجم 7.5 مگابایت


2. Armor King Ending:
رقابت کشتی کجی بین کاراکترهای این سبک توی این بازی بسیار جالب هست که در هر اندینگ، یکی از دو طرف پیروز می شه! اندینگ Armor King به نظرم جالب تر بود و مستحق قرارگیری در این لیست!



دانلود اندینگ Armor King با حجم 6.71 مگابایت


3. Asuka Ending:
اندینگ Asuka در واقع ادامه دار هست و ادامش رو در بخش اندینگ کاراکتر Lili دنبال خواهید کرد. ولی یکی از باحال ترین اندینگ های بازی به حساب می یاد که بدون شرح خودتون ببینید می فهمید قضیه اش چیه!



دانلود اندینگ Asuka با حجم 9.82 مگابایت


4. Lei Ending:
این کاراکتر پلیس محبوب تأثیر زیادی روی اندینگ های مختلف بازی داره! اندینگ خودش هم نسبتا جالبه که مبارزه کوتاه اون با Forest رو به نمایش می ذاره! از خیلی جهات Lei رو به جکی چان و Forest و Marshall رو به بروس لی نسبت می دن! چون حقا رفتارهاشون الهام گرفته از حرکات این دو بازیگر محبوب هست!



دانلود اندینگ Lei با حجم 4.89 مگابایت


5. Alisa Ending:
کاراکترهای Alisa و Xiaoyu و Panda همگی اندینگ های مرتبطی دارند که از خوش گذرونی اون ها در شهر بازی روایت می شه! کاراکتر DLC یعنی Miharu هم همراهشون هست! اندینگ کاراکتر Alisa به نظرم از بین این ها جالب تر بود که تصمیم گرفتم این جا بذارم.



دانلود اندینگ Alisa با حجم 7.51 مگابایت


امیدوارم از تاپیک لذت برده باشید. احتمالا جزو آخرین تاپیک هام خواهد بود! البته ان قدر بازی خوب زمستون می یاد که آدم نمی دونه فصل بازی داره تموم می شه یا تازه شروعشه!
موفق باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 700